Inwestuj modnie, zarabiaj dużo i bezpiecznie

Inwestycje w nieruchomości komercyjne to najnowszy finansowy trend. Przegrzany, wiążący się z określonymi ryzykami, rynek mieszkaniowy i najmu krótkoterminowego, czy znane od wielu lat tzw. condohotele mają alternatywę. Bezpieczną i co najważniejsze perspektywiczną. Inwestycja w lokale komercyjne to zyskująca na popularności możliwość ulokowania kapitału, która obecnie staje się coraz bardziej dostępna dla osób wcześniej nie związanych z branżą budowlaną. Zatem co robić aby zarabiać 7% w skali roku a jednocześnie mieć „nowoczesny i zyskowny portfel”?

Odpowiedź jest dość prosta – stać się właścicielem lokalu handlowego, w którym działalność będzie prowadzić uznana marka branży na przykład spożywczej, odzieżowej lub kosmetycznej, jak Biedronka, KIK albo Rossmann. Mimo, że to stosunkowo nowy model biznesowy, na rynku funkcjonuje już kilka firm zapewniających inwestorowi kompleksową opiekę. Bo przecież nie chodzi o to, by droga do zarobku prowadziła poprzez złożony proces budowy, komercjalizacji i utrzymania lokalu. Wszystkie zadania są po stronie ekspertów, natomiast klient ma jedynie cieszyć się zyskiem od momentu oddania parku do użytku. – „Wraz z naszym strategicznym partnerem, firmą EDS Retail Park, zajmujemy się wyszukiwaniem terenów pod inwestycję, budową oraz komercjalizacją i utrzymaniem parków handlowych. W zeszłym roku zrealizowaliśmy, wraz z partnerami z całej Polski, projekty przekraczające 10 000 m2 powierzchni najmu, o wartości inwestycyjnej rzędu kilkudziesięciu milionów złotych. Plany na 2019 rok to inwestycje o łącznej powierzchni przekraczającej 20 000 m2″ – tłumaczy Michał Nowak, przewodniczący rady nadzorczej Higasa Properties. – „Samodzielność na etapie budowy parku handlowego jest naszym ogromnym atutem. Dzięki temu wiemy również, że oferujemy najlepszy produkt. Inwestorzy szukający sposobów na ulokowanie kapitału otrzymują „szyte na miarę” rozwiązania pomnażania kapitału. Przygotowaliśmy szereg możliwości, jak samodzielne nabycie lokalu lub nawet całego obiektu handlowego. Mamy także rozwiązania dla osób, które nie chcą indywidualnie podejmować ryzyka inwestycyjnego. Jednak bez względu na wybrany wariant, interesuje nas realny zysk dla klienta” – dodaje Nowak.

Zatem co gwarantuje pomnożenie wpłaconego kapitału? Przede wszystkim starannie wytypowana lokalizacja parku handlowego. Obiekty mają od około 1200 do 4000 m2 powierzchni, obszerne parkingi, a każdy lokal ma niezależne wejście. Są bardzo dobrze skomunikowane, a inwestycja jest poparta analizą potencjału lokalnego rynku. Spełnienie powyższych warunków powoduje, że znalezienie najemców takich jak Rossmann, Pepco, czy Biedronka nie jest problemem. To wiodące marki na polskim rynku, konsekwentnie budujące swoją silną pozycję. Mając gotowy produkt, którego wartość uwiarygadnia także zaangażowanie takich potentatów, zaczyna się rola inwestora, który może zaangażować swoje oszczędności, a obecnie roczna stopa zwrotu wynosi 7%.

Opisany powyżej model biznesowy, oferowany przez Higasa Properties, ma znaczącą przewagę nad konkurencją. – „Inwestor dokładnie wie gdzie ulokowane są jego pieniądze. Mówiąc obrazowo – zna dokładny adres, może wsiąść w samochód, pojechać do konkretnej miejscowości i zobaczyć w co zainwestował i gdzie „pracuje” jego kapitał. Inwestowanie w parki handlowe jest już popularne na zachodzie, czas aby stało się to modne w Polsce. I zapewniam, że nie jest to trend na jeden sezon” – zaznacza Michał Nowak.

Powrót

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby zapewnić łatwość i wygodę przekazywanych informacji.
W celu wyłączenia prosimy o odpowiednią zmianę konfiguracji przeglądarki. (polityka cookies)